2019-07-29 | Jeffrey Meulendijks

The Journey of Koek part 2.5

Jaja, wij kunnen alles bijhouden wat iemand doet op een website. Big brother is er niets bij!

Maar zo kunnen we wel snel pijnpunten opsporen om zo quick wins te realiseren voor websites. Wil je hierover meer weten, let us know! Ps, don’t worry, we kunnen geen persoonlijke informatie van de bezoekers herleiden. Maar nu even terug naar mijn bittere teleurstelling. Met pijn in mijn hart heb ik moeten constateren dat gemiddeld 62% van de teksten die ik schrijf dus niet worden gelezen. En ik maar zweten en zwoegen om een delightful experience voor jullie neer te zetten…. Dus ik ga nog even snel recapituleren wat ik op het eind van de laatste 2 blogs heb geschreven. Heb het niet voor niets geschreven!! ;) Maar dat doe ik op het eind van deze blog. Nu eerst even een update van wat er allemaal bij Koek is gebeurd. Het heet niet voor niets “The Journey of Koek!”

In the meantime

Sinds mijn laatste blog is er weer veel gebeurd! We hebben 2 nieuwe Koekenbakkers erbij, hebben de magische grens van 1100 volgers op de verschillende social mediakanalen bereikt en gaat het kantoor in Eindhoven dicht. Ik had nog voorgesteld om een aparte B.V. op te richten om die in Eindhoven op kantoor te zetten en die zich alleen bezig zou houden met “adult entertainment” websites, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar helaas, dit idee werd zo snel afgeschoten dat Lucky Luke, the fastest gun in the west, er niets bij is. Maar ik weet zeker dat hier heel veel geld in te verdienen is!!

En jaja, we maken niet alleen voor anderen vette websites, ook wij hebben een nieuwe! En deze blijven we optimaliseren in een Continuous Development tot we de beste van Nederland hebben. En ik ben ervan overtuigd dat we dit gaan redden. 

De beste blog van Koek

De enigste blog die het beter doet dan die van mij is de blog van Miriam die zichzelf voorstelt als nieuwe koekenbakker. Wil je deze blog lezen, klik dan hier………... Ok, tuurlijk ga ik onze nieuwe collega niet helpen aan nog meer bezoekers!! 

Maar ik vind het leuk om bij Koek te werken en leuk om met jullie te delen wat er allemaal achter de schermen van Koek gebeurt. En zoals jullie merken is dat heel wat! Dus ik ga gewoon door met deze blog.

Uit mijn vorige blog (die dus niemand heeft gelezen)

Ik wil nog even onze visie en missie aanhalen zoals wij die geformuleerd hebben. Ben er echt trots op! Heb zelf ook aan de brainstormsessie deelgenomen om deze inzichtelijk te maken. Het moet wel echt bij Koek passen en symboliseren waarvoor wij elke dag uit bed komen.

Why: “We believe creativity is the main driver to create delightful experiences.”

How: “We develop user friendly and customer centric technology by co-creating and inspiring hackathons.”

What:“Creative concepts and fascinating web apps.”

Nu is het dus de bedoeling dat alles wat we doen van de marketing tot de administratie en van de verkoop tot de ontwikkeling; alles moet delightful zijn!

Ohw, haha, denk dat ik weer voor meer dan 1:31 aan tekst heb geschreven…….

Ook interessant...

Financial Manager

Jeffrey Meulendijks

Jeffrey Meulendijks

The Journey of Koek

Jeffrey Meulendijks

The Journey of Koek part 33 1/3

Swipe to discover
a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then